.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان از انتصاب مرتضوی شکایت کردند
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بنده و چهار پنج نفر از نمایندگان مجلس شکایتی را تنظیم کرده و به دیوان عدالت اداری ارائه دادیم و در آن نصب مرتضوی را غیرقانونی خواندیم. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست "در جستجوی اصلح" که از سوی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دفتر مرکزی این اتحادیه دانشجویی برگزار شد، طی سخنانی در مورد انتصاب سعید مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی گفت: ما در این زمینه از طرق غیررسمی و رسمی غیراستیضاحی جلو می‌رویم.

 
وی اضافه کرد: بنده و چهار پنج نفر از نمایندگان مجلس شکایتی را تنظیم کرده و به دیوان عدالت اداری ارائه دادیم و در آن نصب مرتضوی را غیرقانونی خواندیم.

 
توکلی همچنین تصریح کرد: اطلاعات ما نشان می‌دهد مرتضوی به طور کامل سر کار نمی‌رود، بلکه صرفا جهت امضاء چک‌های حقوقی و این قبیل اقدامات به امور تامین اجتماعی رسیدگی می‌کند.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمود اسدی 6 ارديبهشت 1391
آقای توکلی کسی نتواند از حق قانونی خود وملتش دفاع کند بهتر است برود مقداری سم بخورد وبمیرد.به اصطلاح قانونگذار ملتید؟
امیر38 6 ارديبهشت 1391
جناب آقای توکلی چه اتفاقی افتاده شما که در مقابل جزیی ترین چیز ها اعتراض می کردی و فریاد خق طلبی سر میدادی مدافع کسی شدی که همه میدانند پرونده اش هنوز مفتوح است آقای توکلی یادمان نرفته روز سوال از ریس جمهورم خیلی ساکت بودی که به نظر غیر طبیعی بود............
حسن 7 ارديبهشت 1391
سلام جناب اقای توکلی شما که توان و جرئت استیضاح را ندارید جرافرافکنی میکنی دیگه ادم بیسواد هم فیلم شما را متوجه میشودتاثیر استیضاح شما چیه دولت قانون مند میشه خودت را خسته نکن اب در هاون کوبیدن هست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.715 seconds.